Julgran och sjukhusbesök

Godmorgon

Igår klädde vi julgranen på eftermiddagen. Eller det var mest jag som klädde den tillslut. Lilla loppan tog uppdraget att hälla ut alla julgranskulor på golvet på större allvar och mannen agerade mest mystomte som han själv kallade sig. 🎅🏻 Någon blandning av Ernst och Plura typ. ☺️

Tycker granen blev fin även om den är lite kantstött och otät. 🌲😊

Nu sitter jag på sjukhuset och väntar på mannen som är inne och får ECT behandling. Det är ganska lyxigt att sitta och vänta, jag blev serverad kaffe, frukt och choklad, hinner titta in här och ta de lugnt en stund.

Det är bra att han har fått behandling kontinuerligt nu också. Vi hoppas det hjälper och att han slipper ramla ner i depression igen på ett tag.

Vi ska prata med läkaren efter behandlingen och se hur planen ser ut framöver.
Det finns ett tidigare inlägg om vår situation och min mans psykiska ohälsa.

👋🏻 Trött och fått någon jäkla kli i ögonen men men.. här sitter jag och väntar. 😊

Önskar er en fin dan före dan före dopparedagen! ✨❄️

Kram Mikaela

Familj, Inredning, Lilla loppan, Livet | |
Upp