En förmiddag ute

Gokväll

Hann inte uppdatera här igår kväll. Dagen och kvällen gick i ett igår.
Och framförallt var jag ju Såå trött hela dagen. Så pass att jag tog middsgslur med lilla loppan när hon skulle sova. Väldigt mysigt, det var länge sen som vi vilade så mitt på dagen tillsammans. Oftast passar man ju på att göra något "viktigt" när hon sover.

På förmiddagen var vi iallafall ute och lekte och det är så skönt att komma ut och få frisk luft. Jag passar alltid på att gå och pilla lite bland blommor och kolla ägorna också när vi är ute. 😊

Bus och lek med löv.
Jag försökte få lite fina "uppställda" foton på min små hjärtan också.
De är väldigt fina med varandra. 💕
Lilla loppan på språng.
Vår fina Benji. 💛
Lite julpimpad entré. Skulle vilja ha en en till och en gran. Får se vad vi får till. Hade behövt bli sponsrad för att få de att gå ihop. 😉
En med ljusslinga, en liten en tillsammans med en julros och lite vit ljung. Den gamla hästskon hittade jag under en promenad en dag. 😊
Var väldigt fint väder, soligt men kallt. ❄️☀️

Vi hade en skön förmiddag iaf. Och efter vår lilla nap som blev nästan två timmar var vi tvungna att köra och handla hundmat och lämna paket på affären.

Hemma igen var de bara kvällsbestyr och lite fix innan det var dags att sova.

Idag har de varit jobb hela dagen lång. Nu blir de en kväll i soffan och ska slå på Dicte på tv:n.

Hoppas ni haft en fin dag! Trevlig kväll! ✨😍

Familj, Gården, Lilla loppan | |
Upp