Prioritera mig själv

Haft en sån lugn och skön helg! Bara varit hemma, fått lite städ gjort, pysslat och donat, varit ute och myst. 

Vi ställde in granen i verandan också. Blev så mysigt. ✨🌲 

(null)

Idag var också sista söndagen som min kära man åkte tillbaka till sjukhuset för behandling. 
Han får ECT för sin depression och är i veckan klar med behandlingen och kommer bli utskriven i slutet av veckan om det inte blir något som hindrar det. 

Då hoppas vi verkligen att det ska dröja till en ny sjukhusomgång. 🙏🏻❤️ 

Innan helgen hade jag så mysiga dagar. När vi blev friska fick jag tid till att göra lite saker för mig själv och för att finna lite glädje och energi så bokade jag in dagarna innan helgen till de.  Jag har ju skrivit om när jag var hemma hos Linda i onsdags, riktig feelgoodträff, i torsdags hade jag en utflyktsdag för mig själv. 
Jag körde till ett köpcenter och gick runt lite och sedan åkte jag till Enkla Ting, en inredningsbutik som ligger i Vallåkra. Supermysig, jag åt en lunch och gick länge och väl i butiken innan jag körde hemåt igen. Bara att få köra bil en längre sträck a och lyssna på en podd är terapi. 😊 

(null)
(null) (null)

(null)

(null)

På fredagen besökte jag min fina vän My som bor i Helsingborg. Ett par härliga timmar med henne och hennes lilla klimp var underbart härligt och gav mig en massa energi. 🙏🏻😍 

Dagar som verkligen gav mig glädje och energi. Har börjat fundera väldigt mycket på detta och bestämt mig för att verkligen försöka fylla på med den här härliga energin emellanåt. Det är svårt att planera in ofta men det behövs för att jag ska orka med alla måsten. Det är lätt att vardagen rullar på och att man inte prioriterar sig själv på det sättet, eller jag har inte gjort det iaf och det ska jag bli bättre på. 😊 

Hoppas ni haft en fin helg! 
Kram Mikaela 



Allmänt, Familj, Flowers, Inredning, Livet, Utflykter | |
#1 - - Anki:

Så fina bilder, ! Hoppas du kan få fler sådana dagar,! ❤️❤️❤️

Svar: Tack 🙏🏻❤️
bysektersholm.blogg.se

#2 - - Anonym:

Hoppas att du får fler såna här härliga dagar!

#3 - - Hanna:

Hoppas att du får fler såna här härliga dagar!

Svar: Tack snälla. 🙏🏻😍 Verkligen. ☺️
bysektersholm.blogg.se

Upp