Välbehövlig vecka

Hej!

Ska snart gå och lägga mig men sitter och myser i soffan och har svårt att slita mig. Har druckit kaffe och tittat på sista avsnittet av gåsmamman och nu slösurfar jag bara lite och bläddrar i tidningar samtidigt. 😊

Jag och loppan kom hem i eftermiddags från mina föräldrar. Haft en jätteskön vecka däruppe hos dem och mina syskon.

Firat nyår och firat min syster bland annat.
Tyvärr gick även min farfar plötsligt bort i tisdags morse. Känns väldigt overkligt. Och stackars pappa, helt oväntat och plötsligt fick han ta tag i det mitt i ledigheten. Nej konstigt! 😔

Som min man sa, han mår bättre men är fortfarande lite nedsatt i bröstet, 2017 har inte börjat riktigt än. Vi startar nog 2017 när vi alla är friska, krya och redo för nytt!

Jag har iaf haft mysiga dagar med min dotter och kunnat tanka lite energi. 🙏🏻❤️

På kvällen när vi kom upp och vi dukat för middag.
Alma var så glad att träffa kusin Wilma. Världens goaste lilla tjej!
Sötisar!
Alma fullt upp att öppna klappar.
Nyårsdukning som mamma gjort.
Så fint och mysigt hos dem!

Vi firade lite jul den kvällen vi kom upp och vi fick så mycket fint julklappar.

Sedan var det Nyår dagen efter som vi firade med några släktingar, jag, loppan, min bror och hans flickvän och våra föräldrar.

Nyårsdagen gick vi en långpromenad och hälsade på min mormor och morfar på kyrkogården sedan var det en lugn eftermiddag och den obligatoriska nyårsdagspizzan. ☺️

Har lite mer bilder från veckan men lägger de i ett nytt inlägg.

Hoppas ni haft en fin dag!
Kram och godnatt!

Familj, Lilla loppan, Livet | |
Upp