En helg att minnas

Måndag idag igen och en dag som blev till vabb av liten loppa. 

Men först helgen! 

Det vankades ju fest för min fina syster. Alma och jag åkte tåg upp i fredags och det gick bra. 
Loppan såg fram emot det och jag också. Det känns sån skillnad nu när hon är äldre. Betydligt lättare och det blir en rolig grej att göra saker tillsammans på ett annat sätt. 

(null)

(null)

(null)


(null)

Väl framme så blev vi hämtade och mötte sen upp la familia i festlokalen som dem höll på att pynta. Blev paus med lite fika och sen fix. 

Alma var i sitt esse och lekte med ballonger och testade fotohörnan. 

Kvällen spenderade Alma och jag hos min syster och hennes lilla familj. Mysigt! Hämtmat, fix inför lördagen och tjejerna som lekte. 

Lördagen sen gick snabbt och kvällen satte igång. Blev en härlig kväll och en fest att minnas. Min syster är väldigt duktig värdinna och gillar att ha fest så de var en toppenkväll och jag är glad att jag fick vara med och dela den med henne! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite suddiga mobilbilder men det var de enda vettiga att lägga upp som blev tagna. Jag njöt mer av festen än att fota. ☺️

Det blev sent i säng och snabba pix på söndagen innan de var dags att åka tåget hem igen. 

Men så värt det med en sån rolig helg och fler härliga minnen att bära med sig. 

Underbart! 

Hoppas ni har haft en bra helg på ert vis! 

Kram Mikaela 


Allmänt, Familj, Lilla loppan, Livet | |
#1 - - Bella:

Tack för fina ord och all din hjälp! Guldvärt ⭐️❤️😘

Svar: 😘❤️😘❤️
bysektersholm.blogg.se

Upp