Måndagslistan

Dags för måndagslistan igen. 

(null)

  (null)


 
JAG

Jag mår väldigt bra. Känner mig glad, avslappnad, lycklig och trivs just nu. Jag har en del att se fram emot och en del planerat och det tycker jag om. Jag fortsätter jobba med mig själv och försöker att vara mer i nuet, även om jag har saker framför mig som jag ser fram emot. 

MINA FINA

Vi har haft en fin helg med mina föräldrar på besök. Supermysigt! 
Mannen är dock förkyld och hostar som en, jag vet inte vad. Men efter läkarbesök idag, lite medicamenter och kurering hoppas vi det blir bättre. Vår lilla loppa mår bra. 💓


VECKANS PLANER 

Veckan bjuder på aktiviter, loppan har gympa idag. 

Jag ska till frisören imorgon. 

Kvällspromenader i fina vädret. (Får stå kvar från förra veckan). 

Utvecklingssamtal på förskolan. 

Jag ska tvätta och packa. 

Fota samarbeten. 

Jag ska till Gdansk i helgen med mina älskade vänner! 🙌🏻💃🏼 


HELGENS BÄSTA

Underbart väder! Ljuvliga kvällar! 
Mys med mina föräldrar på besök. 
Loppans nya säng blev målad och kom in i hennes rum. 
Söndagseftermiddagen ute, cykeltur med loppan och fix i trädgården. 


VAD JAG DRÖMMER OM JUST NU

TRÄDGÅRD! I stort sett hela tiden! :) Vill ha en massa nya buskar och fruktträd. 
Semester. Lediga dagar på stranden. Få vara hemma och dona. Snart så! 


VAD JAG ÄR TACKSAM ÖVER

Lajvet och allt fint det bjuder på! Man måste bara se det och ta tillvara varje dag! 

Hoppas ni haft en fin helg och får en bra ny vecka! ☀️😍 

Kram Mikaela 💕



Allmänt, Familj, Gården, Livet, Måndagslistan | |
Upp