Drömkalendern

Jag fick hem så fina böcker från Sporrongform för en tid sen. 

Anteckningsbok, kom ihåglappar och Drömkalendern. 
Superfina produkter alla tre. Men kalendern är ju något extra. Så fin och jättebra innehåll! 
Det finns verktyg och tips för att verkligen lyckas med sin dröm. Jag kommer börja använda den nu till 2018 men man kan börja när som helst för den har inga månader eller datum. Du bestämmer själv när du vill starta. 

Idag satt jag och bläddrade i den för att se hur jag ska börja med den. Det är ett nytt år av möjligheter och jag älskar känslan av att få vända blad, att få börja om, det är härligt med ett nytt år. 
✨🦄💖

(null)

(null)

Du kan beställa din egna kalender hos Sanna. Du hittar hennes hemsida här uppe under länken eller så på sporrongform på instagram. 

Se till att din dröm också bli verklighet. ✨🌈💕
Kram 💫😍





Allmänt, Familj, Gården, Livet | |
Upp