En person jag är avundsjuk på

Lucka 16 

Godmorgon! ✨ 
Hoppas ni sovit gott!? Här somnade jag sent och vaknade tidigt. Inte jätte bra. 😴 
 
Dagens lucka i Johannas julkalender är denna, "En person jag är avundsjuk på". 

Måste väl säga att det inte dyker upp någon så självklar person. Men ett antal olika kommer jag allt på. 
Jag är avundsjuk på Peder Fredricsson och även hans fru Lisen. Tänk att besitta den känslan och kunskapen Peder har och att få rida en häst som All In och uppleva det dem gjort tillsammans. Verkligen avundsvärt! 

Jag är avundsjuk på Victoria Skoglund och hennes trädgård och orangeri. Magiskt vackert! Victorias blogg

(null)
Fotocred: Victoria Skoglund

Just nu känner jag överlag lite avundsjuka på alla business womens. Vilken fröjd att köra de racet och kunna styra sig själv. 😃 Inte att jag är avundsjuk så jag missunnar det dem gör och deras framgång men bara att dem kommit igång med sin grej och kan leva på det. Drömmen! 

Har du någon person du är avundsjuk på? 

Nu är kaffet färdigt och vi ska starta dagen. 

Önskar er en fin lördag! 
Kram 🌿💛

*Detta är en del i Kajsons julkalender som är en bloggjulkalender med olika tema varje dag – vill du också vara med så kan du läsa mer här.







Allmänt, Familj, Inredning, Livet | |
Upp