Fredag och en förmiddag med "egen tid"!

Hej

Då var det fredag, ledig dag och ledig helg. Vi sov lagom gott inatt. En liten loppa som börjat sova emellan oss gör att de blir nya regler i sängen. Hon ligger som den prinsessa hon är över hela sängen eller på min kudde, mestadels iaf, så jag ligger på kanten och balanserar och mannen, ja på något vis har han mycket plats. Så nattsömnen är väl ungefär som för de flesta småbarnsföräldrar. 😉

Idag har loppan och pappan åkt till svärföräldrarna en sväng. Jag är hemma och myser, har "egen tid", skulle ta de lugnt och chilla lite men det fanns ju tusen saker att plocka med så fick ingen ro att bara ta det lugnt. Har plockat undan massa småsaker och vattnat blommor mm. Förstår inte hur mycket man kan plocka undan, hux flux är det tusen saker framme överallt igen, och jag är själv expert på att lägga saker här och där.

Vår "fin" hall.

Är ni också så? Har svårt att slappna av när det är rörigt? På gott och ont!

Satte mig en stund nu för att uppdatera här lite.
Jag ser att ni är en del som läser men vore roligt om ni lämnade ett avtryck, gilla med hjärtat eller lämna en kommentar, blir roligare att ha er med på resan.

Nu ska jag fortsätta och sen gå ut en promenad med vår fyrbenta.

Om ett par timmar kommer lilla ligan hem igen och då blir de fredagsmys. ✨

Önskar er en fin dag och helg!

Kram Mikaela

Familj, Inredning, Livet | |
#1 - - Caroline:

Men va roligt! Visste inte att du hade blogg 😊😘

Svar: Ja, startade den för ett tag sen. ☺️😘
Mikaela

#2 - - Hanna Rudström :

Så kul att få se erat fina hus! :)

Svar: Hej! Tack! Vad roligt att du tycker det!
Mikaela

Upp