Lite av varje - Känslor och plockat bort julen.

Hej

Här har veckan gått väldans fort.
Lilla loppan och jag kom hem för en vecka sen. Förra helgen jobbade jag och i veckan har jag bara varit ledig i tisdags och sen jobb igen onsdag, torsdag. Men nu väntar ledig helg! 🙏🏻😀 Ska bli väldans skönt!

Jag känner mig trött och sliten, trots ledighet över jul och nyår, det finns ju klart sina förklaringar. Det har varit jobbigt och jag har mest kört på för att det är så jag gör. Men nu när min man mår bra igen faller jag tillbaka och allt kommer ikapp.

Men det är väl så det är, när den ena är svagare tar den andra vid, vi kompletterar varandra och blir starkare i slutändan.

Såå en ledig helg blir fint! ☺️

I veckan har det varit snökaos i Skåne! 😅

Fick dock ingen bild på kaoset. Lite snö hade vi ett tag innan det regnade bort igen.

I veckan har jag plockat undan julen också, väldigt roligt att ta fram den men desto skönare att plocka bort den.

Så nu är det cleant igen och nästan lite kalt. De fina rosorna fick jag av min kära man förra helgen. 🌸❤️

Hoppas ni haft en fin vecka!
Ha en skön fredag imorgon!

Kram Mikaela

Familj, Inredning, Livet | |
Upp