Vardagens ekorrhjul

Tisdag idag. Helgen gick alldeles för snabbt och måndagen bara försvann. 

(null)

Kollage från förra veckans bilder som jag delat på min instagram. 👆🏻

När jag hämtat hem lilla loppan från förskolan och hunden från sitt dagis var det inte mycket kvar av dagen igår. 

Vi tog kvällsmat i soffan framför Bolibompa och myste en stund innan Alma skulle sova. När hon somnat plockade jag undan lite innan jag landade i soffan med några magazine, en kopp te och fika. När jag var ute med Benji 🐶 så tände jag lyktan också. ✨✨

(null)


(null)


(null)


Detta ekorrhjul till vardag. Jobba, hämta, laga mat, fixa, dona och i säng. 

Jag är väl just nu inne i en sämre period av flera anledningar såklart men överlag är ju vardagen tråkig. Annars tycker jag att hinna vara ute innan middag, inte krångla till middagen, lite eget mys på kvällen, läsa tidningar, kolla serier och ibland göra något annat. Pyssla med blommor eller måla eller så är att mysa till vardagen. På sommarhalvåret är det en annan sak, då är vi ute mer, grillar osv. 

Varje vardag ska även djuren tas om hand och bara det är iförsig en vardagslyx. ☺️🐑🐶💛

Hur gör ni för att få vardagen härlig? 

Ha en fin tisdag nu! 😊 

Kram Mikaela 


Allmänt, Familj, Gården, Inredning, Livet | |
Upp