Fredagsmys

Freedag och vi har landat hemma nu. Fredagsmyset är igång. ✨

På vägen hem handlade jag och köpte med fika. Så mysigt att komma hem tidigare än vanligt. Tända ljus, koka kaffe, ta fram bullar, alltså kanelbullar eller något, idag blev det wienerbröd. ☺️ 

Känna hur lugnet lägger sig och njuta av att det är helg! 

Till middag blir det en kycklingpasta med vitlök och parmesan. Enkelt men mumsigt. 
Sen blir det idol på tv och bara lugnt och skönt med godisskålen på bordet. 

Kan redan längta efter imorgon bitti när man inte har någon brådska iväg och kan mysa runt i pyjamas med en kaffekopp. Underbart! ☺️ 

Vad gör ni ikväll? 

Önskar er en fin kväll! 

Kram Mikaela 

Familj, Flowers, Inredning, Livet | |
#1 - - Anna:

Hej! Fin blogg du har och så fint ni bor:) måste bara fråga var den vackra tavlan med hästen kommer ifrån? Kram Anna

Svar: Hej!
Tack snälla!
Jag tror den är ifrån Miljlgården, jag har köpt den på en butik utanför Katrineholm som heter Kvalité Häst & Hund.
Trevlig kväll! 😍
bysektersholm.blogg.se

#2 - - Anna:

Hej! Fin blogg du har och så fint ni bor:) måste bara fråga var den vackra tavlan med hästen kommer ifrån? Kram Anna

Svar: Hej!
Tack snälla!
Jag tror den är från Miljögården men jag köpte den på en butik utanför Katrineholm som heter "Kvalitee Häst&Hund".
Ha det bra! Kram/Mikaela
bysektersholm.blogg.se

Upp