Snart helg

Gokväll på er! ✨ 


Vaknade imorse och kände mig lite så där halvt överkörd ni vet. Små ont i halsen, mosig, kymig i kroppen och trött. 
Men jag gjorde iaf iordning mig och loppan, lämnade henne på förskolan och sen var  jag på jobbet vid kvart över åtta. 

Jag klarade iaf dagen utan att bli sämre även om jag gick lite tidigare från jobb för att spara mig. Så det var skönt. 😊

När vi kom hem tog vi en promenad med Benji. 🐶 Sen blev det pizza ikväll. Lite fredagsmys eftersom Alma och jag åker bort över helgen. Vi kör upp till mina föräldrar. Blir mysigt att umgås och för loppan att träffa lilla kusin vitamin. 💕

Nu när Alma somnat ska jag packa och dona och försöka komma i säng i tid. 


Hur har er torsdag varit? Har ni något speciellt planerat till helgen? 








Här i verandan hade jag gärna suttit imorse istället för att stressa iväg till jobb.

Hoppas ni haft en bra dag och har en fin kväll! 💫😍


Kram Mikaela 

Allmänt, Flowers, Gården, Inredning, Lilla loppan, Livet | |
#1 - - Anki:

❤️❤️❤️

Upp