Tisdagstankar

Gokväll ✨ Strax dax att sova här. Ville bara dela några ord.. Delade den här bilden på instagram. 

De finaste jag har 💞 En bild från en mysig skogstur en söndag för någon helg sen. 


Som jag skrev på min insta, Jag kan ibland slås av den kärlek som kommer över mig. Kärleken till min dotter, min hund eller min kära. Det som jag ibland kan ta för givet. Det viktigaste egentligen och det finaste. 

Tanken slog mig framförallt nu när annat är lite motigt och det mesta känns jobbigt. Då är det ännu viktigare, det enda som betyder något, egentligen. 

Jag vet inte men ibland känns det som man/jag snurrar på ännu mer när jag egentligen är trött. Kör på lite till. 
Men vad är viktigt egentligen? 

Att hinna med allt, göra lite av det där extra för att blicka framåt och sträva framåt mot drömmar och mål. Eller att stanna upp i det man har och försöka njuta av det. 

Njuta av det finaste man har. 

Det är inte lätt. Kan nog vara något som man får påminna sig om för att klara. Jag tror det är bra att dra i bromsen ibland för att just stanna upp och reflektera. 

Ja det var lite tisdagstankar de. 

Hoppas ni haft en bra tisdag och godnatt på er! 

Kram Mikaela 


Allmänt, Familj, Lilla loppan, Livet | |
#1 - - Anki:

Jag tror du har rätt att stanna upp ibland är nog bra! Älska det man har! ❤️❤️

Upp