Lördagkvälls hälsning

Det är snart dags att sova för mig. Supertrött men pinar mig uppe för jag tycker det är så tråkigt att gå och sova. 

Jag gick och lade mig tidigt igår för jag skulle gå upp tidigt imorse. Jag har jobbat idag och började sju imorse. 😴 

Så lagom trött nu. Så här såg det ut hos oss tidigare ikväll, en bild jag delade i min storie på instagram. 

(null)

Tycker det är så mysigt att sitta och slappa i soffan. Tar den tiden till att få lite lugn och ro, slappna av, mysa med maken, kika på instagram, läsa bloggar, skriva inlägg, planera, strukturera, och bara vara lite. Det njuter jag av och då har jag svårt att komma isäng. 

Men sömnen är viktig så nu är de snart dags! 

Åt så god glass innan, 👆🏻 har ni testat Magnum glassen i bägare. Mm, den var väldigt god! 🙈☺️

Hoppas ni haft en fin och mysig lördag! 
Godnatt! 😴😍

Kram Mikaela 



Allmänt, Familj, Flowers, Inredning, Livet | |
Upp