Att göra aktiva val och omge sig med bra energi.

Det här att omge sig med personer som ger energi, puschar, stöttar och finns där med hela sitt väsen för mig är något jag tänkt på mer och mer senaste åren. 

Jag har ju såklart min underbara fina vänner i ur och skur. Men jag menar personer som växer in i mitt liv på senare tid och som jag väljer att umgås med för vi har ett utbyte. För att vi vill följa våra drömmar, inspireras och inspirera, få satsa, få vara kreativ, få utvecklas och finna nya sidor av oss själv. Att stötta, bolla idéer med och vägleda. 

Det ger en ny dimension och det ger ett nytt perspektiv på vad som är möjligt. 

Helt underbart och så härligt för att utvecklas.  

Idag träffade jag Linda. Det var vårt första verkliga möte, faktiskt, men det kändes direkt som om vi träffats tidigare och pratade samma språk. 

Vi träffades på AB Småland i Malmö. En väldigt fin butik med café. 

Lite bilder därifrån men jag glömde helt att ta någon bild när vi fikade för vi hade fullt upp att prata och bekanta oss. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var ett trevligt möte mitt i vardagen. Det är också något jag tänkt förändra, att sätta guldkant på vardagen och hitta på roliga och inspirerande saker. 

Jag tänker att det kan ju handla om vad som helst eller ha vilken inrikting som helst men att aktivt välja och tänka vad som känns viktigt för just dig att få utveckla eller lägga energi på gör så mycket gott för självkänslan. Det kan handla om något på ditt jobb eller på din fritid eller en kombination av det. Men att just göra aktiva val och omge sig med personer som kan hjälpa dig att nå dina mål och göra dig själv till en bättre version av dig själv är värdefullt. 

Hur tänker ni? Och gör ni dessa val för att utvecklas? 

Hoppas ni haft en fin onsdag! 

Kram Mikaela ❤️


Allmänt, Flowers, Inredning, Livet, Utflykter | |
Upp