En god natts sömn

Godmorgon ✨ 

Hoppas ni sovit gott!? 

Vi sov väldigt gott inatt. Igårnatt var Alma ledsen och hade antagligen växtvärk. Det märks så när jag får en sämre natt nu. Mot förr är man ju mer bortskämd med bra sömn igen. 

Men inatt sov vi gott! Även om Alma ligger på min arm, uppe i mitt ansikte så sover jag gott. Det är bara så mysigt att ha henne så nära, att höra dem små andetagen och känna hennes hand mot min. Ja ni som har barn ni vet. Även om det såklart vissa nätter bara är föör trångt, varmt och jobbigt. ☺️ 

Igår kväll hade vi en lugn, skön och mysig kväll. Väldigt välbehövligt. Jag är så förkyld och har känt mig så trött senaste tiden så vilan behövs. 

(null)
Bild från Instastorie igår kväll. 

(null)

(null)

Idag blir det en till dag med vila och kurerande och så hoppas jag att jag känner mig bättre under dagen. 

Ingen vidare start på det nya året som sagt men det kommer ju vända någon gång! 

Hoppas ni är friska och krya! 

Ha en fin dag! 💫😍 
Kram Mikaela 




Allmänt, Familj, Flowers, Inredning, Livet | |
Upp