Vi tar en dag i taget.

Det var länge sedan det blev ett inlägg här. Jag hann inte med att leverera inlägg, det får gå lite längre tid mellan gångerna helt enkelt. Inte så här länge dock. ☺ 


Här rullar de på i faslig fart. Snart sista helgen i april redan. 

Det har varit bra och dåliga veckor. Jag har känt mig helt slut och jag har känt mig pigg. Vi har kämpat mycket med min mans sjukdom och börjat gå till terapeut, samtidigt har jag fått nya arbetsuppgifter och vi har mycket att pyssla med hemma. Men hälsan först ändå. Vi tar en dag i taget!  ❤ 

Vi har hunnit fira påsk också. ☺ 

Jag tycker om att ha mys runt mig. Framförallt när mycket annat är jobbigt. 👇🏻✨🌸 

Vår lilla loppa växer så det knakar! Hon älskar att vara ute precis som jag! 😀🌿💚 



Hoppas ni haft en fin dag och har en skön kväll! 🙌🏻😍


Kram Mikaela 

Familj, Lilla loppan, Livet | |
Upp