Den perfekta julklappen

Lucka 17

Hej på er denna tredje advent! ✨🕯🕯🕯 

Under dagens lucka i Johannas blogg gömmer sig rubriken "Den perfekta julklappen". 

Hmm, egentligen älskar jag att få presenter och överraskningar, vem blir för gammal för sånt? Men ändå kan jag inte komma på den mest perfekta julklappen. 

Jag tänker först på materiella ting faktiskt och då går det inte att välja känner jag. Det finns så mycket fint jag hade velat ha. 

Men om jag går förbi dem önskningarna och tänker vad den perfekta julklappen är så är det ju helt klart att vi ska få vara friska och hela. Att vi ska få en mysig julhelg och att vi sedan ska få ha det lugnt och skönt och mysigt. 

Något som också känns som en perfekt julklapp är personliga klappar som, tavlor, foton, kalendrar mm. 

(null)

(null)


Tänk om en julklapp såg ut så att du får önska dig precis vad du vill och det kommer slå in. Vad hade du önskat dig? 

Jag hade önskat mig att min lilla familj skulle få må bra, vara friska, pigga och känna att vi utvecklas tillsammans och att livet går framåt och inte står stilla. 

Det är väldigt roligt att kolla dem här luckorna i kalendern och få fundera lite på vad man känner. 

Vill du också vara med nu på slutet i julkalendern så får du gå in på länken här nere. 👇🏻 

Kram på er! 

*Detta är en del i Kajsons julkalender som är en bloggjulkalender med olika tema varje dag – vill du också vara med så kan du läsa mer här. 










Allmänt | |
Upp