Byggt bord i rustik vintagestil

Jag fick en idee för en tid sen att jag ville bygga ett bord. Jag hittade en länk som visade ett rustikt, maffigt snyggt träbord. 


Det såg inte heller ut att vara för svårt att göra. 

Så min man tog min beskrivning och tog på sig att ta tag i bygget. Jag kunde ha gjort de men det kändes som han ville göra de. Och han är så att när det är bestämt så kör han på och så blir det klart. Jag funderar mer och hade tagit längre tid på mig att få det klart.

Och nu står det klart och väntar på bets. 

Tänkte det kunde vara roligt att se för er om det är någon mer som vill göra. 


Nu ska jag gå på och betsa bordet. Jag hoppas jag har valt rätt kulör. Jag skulle först betsa det med te och vinäger men jag känner att det är för stort bord att gå på. Det känns svårt att dosera mängden som behövs och styrka på te osv. Jag ska prova det någon gång men då på något mindre. 

Nu har jag köpt en bets så får vi se hur det blir. 

Nu får ni också bygga bord! 😀 

Ha det fint! 

Kram Mikaela 

Gården, Inredning | |
#1 - - Anonym:

Vart kommer stolarna ifrån? Såååå snygga

Svar: Tack. Dem är ifrån Ikea 😊
bysektersholm.blogg.se

Upp