Måndagslistan

(null)


JAG

Jag fortsätter på samma visa som innan här. Jag mår väldigt bra! Oförskämt bra! Vardagen trallar på och det är så mycket roligare och lättare med det underbara vädret. Jag känner mig tillfreds och lugn. Härlig känsla! 

MINA FINA 

Lilla familjen mår också bra. Vi har haft en fin helg. Gått väldigt snabbt som vanligt men varit mysigt. Mannen min mår ganska bra och det är oerhört värdefullt. Vi hoppas det får fortsätta så. Även om vi tar en dag i taget. Loppan börjar bli så stor, det händer så mycket och hon utvecklas hela tiden. Stora lilla tjejen! 💕


VECKANS PLANER 

Veckan bjuder på ganska lugn vecka.

Jag ska till psykologen imorgon. 

Kvällspromenader i fina vädret. (Får stå kvar från förra veckan). 

Picknickkväll på förskolan. 

Fota samarbeten. 

Träna (yes, ✌🏻 jag måste och jag vill). 


HELGENS BÄSTA

Massa tid med lilla loppan. Trädgårdsfix. Grillkväll. 
Blivit firad morsdag! Mysig utflykt. Kaffestunder. 


VAD JAG DRÖMMER OM JUST NU

Jag drömmer faktiskt om lite ytliga saker. Skulle vilja röja ur min garderob och få möjlighet att fylla den med nytt. Få en personlig shopper som hjälper mig. Väldigt ytligt och inte så jätte nödvändigt men drömmer ändå om de. Känner mig så trött på min stil och har fastnat i något gammalt träsk. Hmm! 

Drömmer även fortsatt om prunkande trädgård och lata dagar på gården! 


VAD JAG ÄR TACKSAM ÖVER

Efter den här helgen är jag speciellt tacksam över att få vara mamma. En sån underbar gåva och inte alls så självklart alla gånger. Denna lilla människa som ska växa upp under mina vingar för att kunna skapa sina egna. Underbart och läskigt på samma gång! Men så mycket kärlek och känslor som det innebär trodde jag aldrig jag skulle kunna känna! Magiskt! 

Hoppas ni hade en fin vecka och helg! 

Ha nu en ny fin vecka och glöm inte bort er själva! Vad gör ni? Vad vill ni? Vart är ni påväg? 
Dream Big mina vänner! 

Massa kramar /Mikaela 💗



Allmänt, Familj, Gården, Lilla loppan, Livet, Måndagslistan | |
Upp