Idag vänder jag det

Godmorgon! 

Hoppas ni haft en bra morgon!? Jag gick upp liite tidigare för att slippa stressa, tycker alltid det blir stressigt. Men ändå blir det lite tidsnöd. Får väl gå upp ännu tidigare helt enkelt. 😅

(null)

(null)


Planterat en kruka med silverek och en med den härliga bollkryssen. Allt står lite på sidan av entrén för vi ska bli med ny yttertrapp förstår ni. Den som har varit är inte riktigt bra, små trappsteg, brant och ingen platå att stå på vid ytterdörren. Sen blir det roligt att piffa entrén. 

Redan onsdag idag, denna veckan har startat ganska slow, känt mig trött och slö. Är väl både för att valvakan gjorde sitt och sviterna efter förkylning. 

Idag tänker jag att jag vänder det. Ikväll blir det promenad och sen planering och strukturering. Jag behöver ha min planering för att känna fokus och känna mig lugn. Tankarna far gärna runt annars och det blir ingen riktig ordning. Så ikväll blir det pennan, kalendern och anteckningsblocket tillsammans med en god kopp te. 

Men sen tror jag att det är bra med dem där ofrivilliga pauserna för att återhämta sig också. 

Hur tänker ni? 

Nu är det dags att åka och jobba. 

Ni får ha en bra dag! 🙌🏻😍 
Kram Mikaela ❤️










Allmänt, Flowers, Gården, Livet | |
Upp