Höst och nystart

Nu har väl ändå sommaren passerat, även om det är många fina sensommardagar vi haft och har framför oss. 

Sommaren var ungefär lika lång som uppehållet här på bloggen. 😄  Jag hade varken lust eller tid att uppdatera och då fick det ligga på vänt. Ligga till sig lite helt enkelt. 

Jag hoppas ni följer mig på instagram, @by_sektersholm, där jag uppdaterar betydligt mer. 

Men nu är det höst och ny tid, ny inspiration och lust. Hoppas ni hänger med mig här och kommentera gärna vad ni vill läsa mer om. 

Min blogg har haft en tendens att bli lite av en dagbok för mig, personligt och vad jag gör och känner. Så vill jag ha det men med lite mer krydda, innehåll och vad ni hade tyckt var intressant att läsa om från mig och mitt liv. 

Ett axplock från sommaren som passerade. 👇🏻

(null)

(null)

(null)

Glass, bär, grilltillbehör, blommor och lata stunder. Ljuvligt var det! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Midsommar, strandhäng, bad och mysiga stunder i trädgården. 

Sommaren var underbar och blev så mycket mer än jag tänkte mig. Många härliga minnen som jag sparar och tar fram när det känns som mest motigt i vinter. ☺️ 

Nu lämnar jag sommaren och tar mig an hösten. Hoppas ni är redo för höst och nystart!? Skriv gärna vad ni vill ha mer av eller om ni har något annat på hjärtat! 

Kram Mikaela ❤️

Allmänt | |
Upp