En förmiddag ute

Hej!

Måndag idag igen och denna dagen har mest handlat om att ladda för en jobbnatt. Jag ska snart ta och bege mig. Men jag och mannen har också varit på banken. Fått diskutera och komma fram till en lösning på något för vår framtid. Känns bra och mer om de senare.

Igår var det 4:e advent. Hoppas ni hade en fin söndag.
Vi hade en skön morgon, vi sov länge, lilla loppan har sovit dåligt om nätterna pga hosta men då gett oss ordentlig sovmorgon istället. Så efter sen frukost gick vi ut en stund innan vi skulle åka till vänner på adventsmys.

Pyntade med granris vid "finentren".
Älskar allt de enkla från naturen och grönt och blommor.
Tomten fick flytta in på trappen.

Jag älskar att vara ute och pilla med grönt och blommor. Gå några varv i trädgården och insupa den friska luften. Efter en liten promenad fixade vi entrén med granris och tomten fick flytta in på trappen.

Alma skulle sitta och pussa på tomten. 🎅🏻☺️

Vår lilla tjej som är en liten tänkare, lilla fiffiluran. 💕
Puss puss tomten! 🎅🏻😘

Underbart! ✨🌲

Eftermiddagen spenderade vi sen hos våra fina vänner och blev bjudna på goo fika. Mysigt! 🌟

Nu ska jag bege mig till jobb, en jobbnatt och kväll imorgon, sen väntar julledigt!

Ha de fint!
Kram Mikaela

Familj, Gården, Lilla loppan, Livet | |
Upp