Lite blandat från senaste tiden

Nu var det alldeles för länge sen igen som jag skrev. Tiden har sprungit iväg och det har varit annat att göra än att skriva här. Men jag vill skriva här. Jag vill ha det som en sida att skriva av mig och ha att titta tillbaka på. Även för att få med er och dela det med. 😊 


Vi har haft semester och har vår sista nästa vecka. Det har varit en bra semester förutom att vi inte badat. Det känns tokigt att vi inte badat när vi har så nära till havet. Får skylla på vädret. 🙈 

I slutet av juli fyllde Alma år. Det var andra veckan på vår semester. Första veckan var vi i Katrineholm hos mina föräldrar. 




Vackert vid mammas och pappas stuga.
Båttur på sjön
Fika och lite kalas för loppan som ska fylla år.
Lilla loppan fyller 3 år!

Sommaren börjar ta slut känns det som och på något vis ser jag nu fram emot hösten. Känner mig redo att börja jobba igen och komma in i rutiner. 


Men än kan det ju vara fina dagar och kvällar. 


Ett kollage från julimånad.

Ett axplock bilder från sommaren. 👆🏻😊 


Idag har vi fixat ute och inne. Vi har flyttat upp vår trädgård en bit. Dragit in staketet lite och gjort mer plats utanför stallet istället. 
Inne har vi tvättat och plockat undan. 
Ska skriva en To Do lista som vi måste gå igenom. Vi har så mycket vi vill göra men ingen riktig struktur. Så det måste göras. 

Nu är det dax att sova! 

Hoppas ni haft en fin sommar och är taggade för hösten! 🌿🍁😊 

Kram Mikaela 

Familj, Flowers, Gården, Inredning, Lilla loppan, Livet | |
Upp