Att få träffa nya människor

Idag var jag och hälsade på en fin tjej som heter Linda. Vi har träffats på sociala medier, instagram, och beslöt oss att ses. 

Det var inte meningen att det skulle dröja ett år bara kanske!? :) Den som väntar på något gott. 

Jag såg mycket fram emot att komma hem till henne. Utifrån hennes bilder på hennes instagram, hon heter @pickapillow, så ser hennes hem helt fantastiskt ut och det var så fint och mysigt som de ser ut. 

Ett vitt vackert hus med en svart majestätisk dörr ligger på en fin plats på landet. 
När man är inne i huset känns det så ombonat och hemtrevligt att jag bara hade velat kura ihop mig i hennes soffa i hennes trevliga vardagsrum eller sitta i köket och titta ut genom fönsteret över fälten. Ja det är ett mysigt, hemtrevligt hus. 

(null)

(null)

(null)

(null)



Vi hade en superhärlig förmiddag med mycket intressanta diskussioner och jag var fylld med energi när jag åkte därifrån. 

Lindas blogg hittar ni här!

Det här med att träffa nya människor kan vara något av de bästa som finns. Att lära känna en ny människa och få upptäcka personens egenskaper är härligt. Lite djupt, men vänskap är väl djupt, det är fint bara! 

Kram Mikaela 



Allmänt, Inredning, Livet | |
Upp