En bild som symboliserar kärlek för mig


Lucka 15 

Dags för nästa lucka i Johannas julkalender
På håret att jag hinner lägga upp den innan tolvslaget. 

Men vill ju inte missa det. ☺️ 

Denna bild bjuder jag på idag. 
(null)





Den är kärlek för mig. För det första så kan väl inte något bli mer kärlek än ett giftermål? Och sen är det bara så mycket kärlek här när vi gifte oss. 

Och den kärlek som byggts upp under åren och som gjort att vi hänger kvar i detta, vårt liv, trots allt jobbigt vi har gått igenom och alla hinder vi haft. Grundstommen finns där, kärleken, tryggheten och hoppet. 

Kärlek kan vara så mycket mer än detta såklart. Vänskap, ens barn, djur, andra relationer osv men för mig blev det denna bild. 

Vad har ni för bild som symboliserar kärlek? 

Godnatt på er! 😴💛

*Detta är en del i Kajsons julkalender som är en bloggjulkalender med olika tema varje dag – vill du också vara med så kan du läsa mer här.





Allmänt, Familj, Livet | |
Upp