En lördagsmorgon

Godmorgon ✨

Här hemma har vi vaknat och myser runt, jag dricker kaffe och vaknar sakta till. Dessa lediga dagar har vi sovit utan väckarklocka och det är så skönt att vakna när man känner för de. Att ta förmiddagen som den kommer. Någon gång efter frukost ska vi åka och handla men det är ingen stress. 

I eftermiddag behöver jag fixa hos fåren. Slå upp några bräder runt deras box. Dem står i en box just nu men bädden växer ju och det är helt öppet upptill så för att vara säker på att dem inte hoppar ut så behöver jag bygga på boxen lite. 

Nästa år ska vi ha en annan lösning för deras vinterboende men då kommer dem vara fler också.  

Det är så mysigt med får. Jag har sagt det innan men inte trodde jag att man kunde fästa sig så vid dem. Sociala, mysiga och personliga. Nu har dem fått gå ut, på vägen till hagen smakade dem lite på granen. 🌲🐑☺️

(null)

(null)

(null)

(null)

Hoppas ni har en skön morgon och får en fin dag! 💫😍

Kram Mikaela 

Allmänt, Familj, Gården, Livet | |
Upp