Sista morgonen detta året

Dagen igår blev inte som planerat men det gör inget. De som inte hanns med då får göras en annan dag. 

Vi är alla förkylda igen och efter någon timme uppe igår så kände vi oss sämre. Jag tyckte när jag vaknade att jag hade lite ont i halsen och kände mig lite sum. Men struntade i de. Några timmar senare så kände jag verkligen att jag inte var 100. 

Jag är inte jättesjuk men ni vet när man känner sig lite matt, det värker lite i kroppen kring rygg och axlar, känner sig lite ljummen och man vill sitta under en filt, sörpla te och titta serie.

Det är något jag har behövt att prioritera sen en tid tillbaka. Återhämtning! 
Nu har det varit lite mycket innan jul och julhelgen och då kommer det efteråt. 
Just nu är inte kropp och knopp i fas som jag varit och som jag vill. Den behöver ett lugnare tempo och få ladda batterierna lite tätare än tidigare. 

Så istället för att fara runt på ärenden och bygga i stallet så blev det en lugn eftermiddag och kväll i soffan. Skönt att lyssna på kroppen. 

Idag är det nyårsafton och det firar vi här hemma själva. Vi hoppas vi är piggare ikväll så vi orkar vara uppe till tolvslaget. ☺️ 

(null)

(null)

Kollagen har jag delat på instagram. @bysektersholm
Det översta är det nio mest gillade bilderna för 2017 och det undre är bilder från december.

Nu önskar jag er en fin sista dag på detta året! 

Ett Gott slut och ett Gott Nytt År! 💥💫😍

Kram Mikaela 

Allmänt, Familj, Flowers, Gården, Inredning, Lilla loppan, Livet | |
Upp