Lazy sunday

Hej

Ska strax gå och lägga mig men som den nattuggla jag är går klockan.

Haft en skön söndagskväll med serietittande. Lazy sunday!
Känner mig fortfarande ganska sliten så det är skönt att bara ta de lugnt.

Idag har det varit tulpanens dag. Jag köpte mig ett fång igår när jag var och handlade. Har placerat ut dem på flera ställen och tillsammans med min favorit eukalyptusen.

Vi hade gäster här igår, till idag, så igår lördag grejade vi en del och förberedde för de.

Var mysigt, vi har inte bjudit hem vänner på länge, och det var roligt att få bjuda på middag.

Efter de åkt hem idag så var vi ute i fina vädret, fikade och lekte, och på eftermiddagen lektes de med lera och ritades.

Varit en skön söndag och en mysig helg!

Imorgon eftermiddag väntar jobb. Men först sömn och en lugn förmiddag!

Hoppas ni haft en fin helg!
Godnatt!

Kram Mikaela

Familj, Inredning, Lilla loppan | |
Upp