Välbehövlig vecka forts.

Lite mer bilder från veckan!

Vår lilla loppa på nyårsafton!
Vi hade en härlig dag i mammas och pappas stuga. Jättefint väder och vi var ute, grillade korv och fika.
Lilla skatten ville bada.
Lunch och mys hos morbror.

Dagen i stugan var verkligen supermysig. Jag älskar att vara ute och det var underbart väder, bet lite i kinderna, perfekt för utemys. ✨❄️

På tisdagen när vi firade min syster som fyllde 29 år kom snön. Det snöade och snöade så på onsdag förmiddag när jag skulle ha kört hem stannade jag kvar istället och vi kunde åka lite pulka.

Hoppas vi får lite snö i Skåne också. Även om jag längtar efter vår kan det vara mysigt med lite snö. ❄️☺️
Eller vad tycker ni? Har ni snö?

Nu väntar sängen här för att hinna få lite sömn innan lilla loppan vaknar.

Kram på er!

Alma tyckte det var väldigt roligt. Hon hade nog inte så mycket minne från snön förra året.
Gullisarna.
Familj, Lilla loppan, Livet | |
Upp