Det är Bröllopsdag

5 Juni och det är dagen som vi har bröllopsdag. Vi tyckte vi var ganska smarta som fick till dagen med en efterföljande röd dag. Det gör änsålänge att vi kan unna oss något och vara lediga denna dag. Ljuvligt att komma iväg eller bara umgås på tu man hand. Nu är vi i Simrishamn av alla ställen. 

Mannen och jag. 

Vi firar 7 år som gifta jag och mannen. Vi har nu delat våra liv tillsammans som gifta längre än som ogifta. Älskade man! 

Han som jag blev knasigt förälskad i och som jag knappt kunnat vara ifrån en enda dag senaste 12 åren utan att det känns som något fattas mig. 

Han som är så lik mig men ändå så olik. 

Han som är min klippa i stormen när jag behöver det och han som står stadigt mest hela tiden trots att stormen viner ibland. 

Han som lyssnar på mig och får mig att tro på mina drömmar. 

Han som kan driva mig till vansinne med sitt kivande och får mig att skratta så jag kiknar. 

Han som jobbar med sig själv och inte ger upp trots alla motgångar. 

Han som får mig att känna mig levande!

Han, min älskade man, som jag älskar till månen och tillbaka! ❤️ 

Familj, Livet | |
#1 - - Anki - Anders:

Så fint skrivet av dig! 💕Hoppas ni fått en fin dag tillsammans det be behöver ni! ❤️❤️ Kramar till er!

Upp