En höstmorgon

Första November idag. ✨🍂 

Oktober gick snabbt. Jag känner inte att jag hinner med riktigt. Det ska jobbas, tas hand om barn och hem. Samtidigt ska jag hinna med att göra sånt som känns roligt och ger energi. 

Men det går inte att få något ogjort, det går bara att påverka det som inte skett, tiden framför oss. Får helt enkelt prioritera och vara nöjd med det som blir gjort. 

Hur känner ni? Hinner ni med? 

Snart första advent och dags för allt mys. Jag ser fram emot att få pyssla, baka och piffa med ljus och växter. 🕯🌲 


Har varit ute med Benji en stund men annars tar jag det lugnt idag. Har åkt på något virus, huvudvärk, halsont och trött i kroppen. 🤒

Hoppas ni har en fin dag! ✨🍁 

Kram Mikaela 

Allmänt, Flowers, Gården, Livet | |
#1 - - Anki:

Krya på dig! ❤️

Svar: Tack ❤️
bysektersholm.blogg.se

Upp