Sånt som gör mig glad

I lördagskväll efter att Alma somnat började jag påta med lite blommor och växter ute i verandan. Jag tog på mig mjukisdressen och raggisar på fötterna. Det är lite för kallt där ute nu men med tjockare kläder så går det bra. 


Jag tände upp en massa ljus och satte i nya batterier i "låtsas ljusen". 

Blev så mysigt. 

Det är så underbart att få pilla med sina växter. Att skapa små samlingar av grönt, blommor och blad. Det gör mig så glad och lycklig. Just att kunna koppla bort allt annat och fokusera på det kreativa. Underbart! 


Jag ställde mest i allt i små krukor och arrangerade det med ljus emellan sig och fick ett ljus och blomsterhav. Några utav växterna ska få hamna i en trälåda tillsammans med halm och äpplen i helgen. 
Men så här får det se ut sålänge. 😊

Nu ska jag landa i soffan för jag är såå trött! Ska se lite serier och bara vila mig. 


Fredag imorgon och det känns skönt. 💫☺️

Hoppas ni haft en bra dag! 

Kram Mikaela 

Allmänt, Diy, Flowers, Inredning | |
#1 - - Anki:

Så fina bilder! ❤️

Svar: Tack! ❤️
bysektersholm.blogg.se

Upp