Gokväll och godnatt ✨😴

Gokväll


Denna veckan har gått så snabbt. Redan fredag imorgon. 😅 
Jag har haft supermycket att göra på jobbet denna vecka + att det har varit mycket runt omkring. 

Andreas kom hem från sjukhuset i måndags. Så det var skönt att det bara blev en vecka som han var inne. Nu är han ganska trött och sliten som en eftersläng av depressionen så vi hoppas det vänder snart. 

Förra helgen var jag ju själv hemma med Alma och hunden så då ville jag göra något lugnt och mysigt på söndagen. 

Vi packade med oss matsäck och åkte till skogen här hemma. 

Var väldigt skön och lugnt. Det är ju något visst med att åka ut till skogen eller ut i naturen över huvudtaget. Det är som man kan andas lättare och det kommer ett lugn över mig. 

Jag älskar dofterna också, det jordiga, fuktiga och friska. 

Att sen få slå sig ner på någon fin plats och äta den matsäck man har med sig, det är magiskt. 

Det är fortfarande ganska grönt och fint där ute. Hittade det här gamla trädet som också fick agera stol åt Alma när jag skulle fota henne och Benji, hunden. 

Gullisar! 👆🏻💛 


Vi hade en mysig stund i skogen och vi alla fick lite frisk luft och rosiga kinder. 

Nu ska jag gå och lägga mig. Känns som det är dax när jag sitter och ögonen går igen. Supertrött! 
 
Hoppas ni haft en bra dag och skön kväll! 

Godnatt! ✨

Kram kram / Mikaela

Gården, Lilla loppan, Livet | |
#1 - - Anki:

Så fina bilder! ❤️❤️❤️

Svar: Tack! 😍
bysektersholm.blogg.se

Upp