Just Breathe

Måndagkväll och jag ska bänka mig i soffan strax med en kopp kaffe och titta på någon serie. 


Mindre bra dag idag. Känner mig trött och ledsen. Men det känns så ibland, det kommer nog kännas bättre imorgon. 

Min man mår inget vidare, han är hemma från sjukhuset men har känt sig trött och orkeslös sen han kom hem från sjukhuset för en vecka sen. 

Det är jobbigt att se honom må dåligt, det är jobbigt att inte förstå, det är jobbigt att inte kunna påverka och det är jobbigt att sjukdomen förstör för oss. 

Idag känns helt enkelt som en ganska pissig dag för mig. Ni som inte vet vad jag pratar om kan läsa lite olika inlägg tidigare i bloggen. Min man har fått en bipolär diagnos och vi är mitt i cirkusen att försöka få till vår vardag och att min man ska bli friskare. Det är ledsamt och jobbigt men det ska gå. Jag skriver här på bloggen om det emellanåt. 

Man vill bara säga något bra eller kunna göra det lite bättre för honom. Men det är som att ord är överflödiga och inte räcker till. 




Det är inte lätt men det kunde varit värre. Jag försöker tänka så och jag försöker vara positiv och se framåt samtidigt som vi tar en dag i taget. 


Nu ska jag landa i soffan. 

Delade förra veckans bilder på instagram förut. Det syns att det är höstigt nu och att jag drar mer och mer åt att vilja ha mer värme inne och mer cozy cozy. Snart är det första advent.. 🍁✨☺️ 


Hoppas ni haft en fin dag och trevlig kväll! 


Kram Mikaela 

Familj, Inredning, Livet | |
#1 - - Caroline:

Gums, massa kramar 😘

Svar: Tack ❤️
bysektersholm.blogg.se

#2 - - Anonym:

Vi hoppas o tror det snart blir bättre! ❤️❤️❤️

#3 - - Anki:

Glömde skriva namn! Kram kram❤️❤️

Svar: 😊👍🏻❤️
bysektersholm.blogg.se

Upp