Lördagsmys

Igår var det mycket på en dag. Jag jobbade ett par timmar på förmiddagen innan jag hämtade Alma på förskolan efter lunch och vi körde till Katrineholm. 


Resan gick bra och jag tajmade dessutom så bra med en vän som körde från andra hållet till Jönköping så vi kunde sammanstråla där för paus. 

Så roligt att träffa gamla vänner där man känner att vi hade kunnat sitta där i flera timmar till för vi hade så mycket att prata om. Det var mysigt att ses helt enkelt! 💕😊 

Vid halv sju, lagom till middag, anlände vi hem till min mamma och pappa. 

Alma hade så bråttom in för att träffa Wilma och alla andra, mormor, morfar, moster och morbror, men framförallt att Wilma kusin. ☺️ 

Det blev en god middag och sen skapligt i säng. 

Imorse vaknade Alma ganska tidigt. Välling och paddan fick hon för att hålla sig lugn och inte riva rummet för att hon inte fick gå och väcka Wilma. 😉 Men efter en stund vaknade Wilma till och buset var igång. 

Dagen har varit lugn och skön. Frukost tillsammans, en utflykt till ett mysigt ställe utanför Katrineholm, mys och häng hemma, en go fika, lekparkslek och ikväll en middag hela ligan. 

Mina föräldrar, min syster med familj, min bror och flickvän och så vi. 

En mysig kväll med god mat! ✨🙏🏻 

Hoppas ni haft en fin dag och har en bra helg?! 💫😍

Nu väntar sängen för mig. Godnatt och sov gott! 😴😊

Kram Mikaela 


PS: Bilderna är från idag. 



Allmänt, Familj, Lilla loppan, Livet, Utflykter | |
#1 - - Anki:

Mys på er! ❤️❤️

Upp