Bildbomb

Veckorna går så snabbt men en hel del foton tas. Jag fotar ju främst med min IPhone 7 men även med vår systemkamera, Canon Eos 1000d. Det blir dock inte så ofta tyvärr för det är så jobbigt att behöva koppla in till en dator för överföring och redigering. Det tar för mycket tid. 
Så jag önskar mig en ny kamera. ☺️

Men lite bilder från senaste. 

Lilla loppan som skulle till förskolan som Pippi Långstrump en dag när de hade maskerad. 
(null)

(null)

Vår i verandan. 
(null)

(null)

När jag och lilla loppan var i Katrineholm och hälsade på och firade finaste Wilmas 2 årsdag i efterskott. 🎈🎀
(null)

(null)

Solnedgången. 
(null)

Värme och vår på altan. 
(null)

(null)

En myskväll i verandan. 
(null)

Ett veckokollage som jag delade på instagram. 
(null)


Ja lite bilder från senaste tiden. 

❤️

















Allmänt, Familj, Flowers, Inredning, Lilla loppan, Livet | |
Upp