Måndagsfunderingar

Gokväll på er

Det är dags att sova men först några rader här. 

Måndagen sprang förbi och det är skönt tycker jag. Gillar måndagar men det är ändå skönt när den är över. 

Jag har ingen större söndagsångest iaf så det är skönt. I går hade vi en mysig söndag. 

Jag och mannen unnade oss lite egentid och körde till stan, till Malmö, för att gå på bio och äta mat. Det händer inte så ofta men nu var de ett tag sen och min kära snappade upp att jag ville gå på bio och fixade biljetter och en date helt enkelt. Fint så!

(null)

(null)


(null)

Vi såg Solsidan. Sist att se den kanske men den var ju superrolig och helt ok budskap i filmen ändå. Till blev de ju såklart snacks, popcorn till mig och chips till mannen. 

Efteråt åt vi mat i stan. Så skön och trevligt att bara komma iväg, den korta stunden gör ändå mycket. Mysigt att umgås på tu man hand! Det behövde vi! 
Hur gör ni för att hinna umgås? Går ni på date? 

Jag jobbade ju lördagen så morgonen på söndagen tog jag det jättelugnt. Slank runt här i pyjamasen och sörpla kaffe. Myste med liten loppa, ritade lite, lekte doktor och tog det bara lugnt. Superskönt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hoppas ni hade en fin helg och att ni haft en bra måndag och start på veckan. 

Dags att sova nu här. 

Godnatt! 😴😍
Allmänt, Familj, Gården, Lilla loppan, Livet | |
Upp