Det vankas fest och jag suktar efter ljus.

Snart dags att sova här. Men måste kolla klart på hockeyn på tv. Så spännande! 🏒🇸🇪 

Har packat ikväll. Imorgon åker jag och lilla loppan tåget till Katrineholm. Hem och fira min syster som fyllt 30 år, så på lördag väntar fest. Var inte igår den här kroppen svängde sina lurviga. Ska bli roligt och att få fira finaste syster yster. 💫💕💃🏼 

Annars har dagen varit lugn för jag är fortfarande så nedrans förkyld. 🤧 Började läsa en bok av Emelie Schepp och har tittat på serie. 

(null)

(null)

(null)

Var så mörkt imorse så jag började med att tända ljus. Känner verkligen hur jag längtar och suktar efter mer ljus nu. Sålänge får jag nöja mig med att tända ljus, d-vitamin, fräscha växter inne och få dagsljus. Det är ju ändå ganska mycket kvar av vintern. 

Nu börjar tredje perioden här på tv:n. Hoppas ni har en fin kväll och godnatt! 💫😍

Kram Mikaela 


Allmänt, Flowers, Inredning, Livet | |
Upp