Samarbete med Interflora

I samarbete med Interflora har jag fått ett blombud med en vacker tulpanbukett. 

Det är så ljuvligt nu med den tid vi har framför oss. Det blir ljusare och allt börjar knoppa, växa och gro. Det är tulpansäsong och dessa knoppiga, spira, formade blommor gör mig glad. 

Denna bukett jag fick hem var Januaribuketten som finns hos Interflora
Den och många fler fräscha våriga buketter kan du välja och vraka mellan och själv beställa hem eller sända till någon kär. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett tips är att ställa era buketter svalt över natten om ni har möjlighet för då håller dem sig finare längre. 
Denna har jag tyvärr inte gjort det med och då sticker tulpanerna iväg lite. 

Jag får klippa upp den sen och klippa av dem lite. Den är fin lite vild och inte så stram men för att dem inte ska vara för långa. 

Hoppas ni också har möjlighet att unna er eller någon annan en fin bukett! 

Kram Mikaela 
Allmänt, Flowers, Inredning, Samarbete | |
Upp