Måndagslistan

(null)

(null)

(null)


JAG

Jag mår bra. Rätt och slätt. Det känns bra. 
Det är roligt och känns bra att på allvar ha tagit tag i de inre måendet genom att gå till psykolog. Väldigt givande att prata med någon utomstående om livet och funderingar.  

MINA FINA

Det är fortfarande lite förkylt med dem. Men inte värre än så. Vår lilla loppa är i en riktigt rolig ålder. Det händer mycket och hon utvecklas som en liten människa. Det är underbart och läskigt på samma gång. ❣️

VECKANS PLANER 

Veckan bjuder på att mannen ska till sjukhuset imorgon och få behandling. 

Lite ärenden imorgon eftermiddag för mig. 

Kvällspromenader i fina vädret. 

Event på Norrvikens trädgård i Båstad. 

Ledig dag = städ och fixade. 

Fota för samarbeten. 

Mina föräldrar kommer och hälsar på i helgen. 


HELGENS BÄSTA

Fortsätter på väderfronten. Underbart! 
Så härlig kvällspromenad med lilla loppan och hunden. 👆🏻
Att vi hade en sån mysig grillkväll med en go vän till mig. Att vi fick dem nya små fårtjejerna. Härlig playdate hos en kollega. 


VAD JAG DRÖMMER OM JUST NU

Växthus och orangeri. En prunkande trädgård med blommor, fruktträd och en köksträdgård. Hade vart ljuvligt! 


VAD JAG ÄR TACKSAM ÖVER

Det enkla tror jag. Att få vakna och pussa mina kära godmorgon. Fågelkvitter. Solen mot ansiktet. Kaffe med havremjölk i glas. Plocka äppelkvistar från trädgården. 
Typ så. 


Hoppas ni haft en fin start på veckan! 💫🙌🏻

Kram Mikaela ❤️


Allmänt, Familj, Gården, Lilla loppan, Livet | |
Upp